Yes! :D

HejHej! :)
Känner mig riktigt stolt eftersom jag gick ut o sprang idag med min lillasyster. Annars brukar det vara:
Idag ska jag ut och springa! Nej, jag orkar inte. Jag gör det imorgon.
Imorgon: Just det! Jag skulle ut och springa idag. Nej, jag orkar inte. Jag gör det imorgon.
Sen så är sommarlovet över och man är jättearg på sig själv för att man inte gick ut och sprang. Någon som känner igen sig? ;)
Nu kommer i alla fall fjärde låten :)

4. Vi sticker - Factory



Eftersom jag inte hittade någon video med lyrics så kommer den här!
Nehe! Så fanns det ingen lyrics heller -.-  Aja! Ni får försöka lista ut texten själv! XD

Factory var en svensk rockgrupp som bildades i Stockholm 1978. En annan bra låt av de är "Efter Plugget" :)
Ha en fortsatt bra sommar!
//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0