Hej hej:)

Hej alla bloggläsare!!!
Jag har inget att göra just nu så jag tänkte att jag kunde blogga lite...
Jag ska göra en lista med saker man kan göra

1. Göra listor på de snyggaste tjejerna/killarna i skolan
2. Baka något
3. Skriv en dikt
4. Testa hur långt du kommer på "en elefant balanserade.." innan du tröttnar
5. Försök räkna dina hårstrån
6. Kolla på tv
7. Kolla på en film
8. Försök att slicka dig på armbågen
9. Spela tv/data spel
10. Rapa alfabetet
11. Skriv en låt
12. Smsa med en kompis
13. Logga in på facebook
14. Ring/smsa en kompis och fråga om dom vill göra något
15. Rita en teckning med din tår
16. Snurra runt i cirklar tills du faller ner på golvet
17. Spela konstig musik
18. Tälta i en rondell
19. Ta ett långt varmt skumbad
20. Googla på random ord
21. Skriv en hatlista
22. Ta bort ludd mellan tårna
23. Försök räkna stjärnorna ( Funkar bara på natten)
24. Sätt på den bästa dans skivan o dansa tills ni trillar i hop

Nu kommer jag inte på några fler... Så om ni har något mer att tillägga så är det bara att kommentera!!! :)
 
//elin j :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0