Inget "ursäkta att jag inte har bloggat" idag! :D

Hejsan! :)
Jag har fastnat för ett spel som heter DOOORS. Det går ut på att man ska öppna dörrar. Fast det är inte så enkelt som det låter. Det finns ett liknande spel som heter 100 floors fast då ska man öppna hissdörrar. ;)  Kolla in det!
Idag är det ett halvår kvar till julafton exakt och min väns födelsedag. Graaaaattiiis Ella, om du läser det här! :D
Nu låtarna!
 
12. In the summertime - Mungo Jerry
 
 
Den här låten har jag redan lagt upp men här kommer den med lyrics! :D
När jag börjar leta lyrics på youtube så står det i två klipp att lyricsen är fel. Först fattar jag inte vad som är fel, men sen skriver någon i en kommentar några av felen och då förstår man verkligen vad otydligt han sjunger XD
Jag hittar inte den riktiga lyricsen eftersom den inte verkar finnas men det får duga med denna (som är fel!)
 
13. Rymden i en låda - Detektivbyrån
 
 
Min absoluta favoritlåt. För er som undrar så är detta en instrumental låt så de sjunger aldrig. Det är det som gör den så bra! :)  Om ni inte diggar denna låt så kolla gärna upp andra låtar som är de har gjort. Alla är olika! ;)
 
14. The Model - Kraftwerk
 
 
För er som inte har hört talas om Kraftwerk så är det en tysk musikgrupp som föddes omkring år 1970 och fortfarande är aktiv. De är gör modern elektronisk musik.
Det var allt från mig! :)
//Bella 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0