Tretretre...!

Hejsan Svejsan!
Nu ÄNTLIGEN börjar sommaren komma. Idag så ska jag spela minigolf med några kompisar. Eller vi blir ganska många, men det kommer bli superkuuul! :D
Har inte så mycket mer att säga, så tråkig som jag är, så nu kommer den tredje låten här.

3. Little lies - Fleetwood Mac



Ja, vad ska man säga. Jag kan säga något om dem. De bildades i London 1967 och de är visst ett rockband. De har bytt medlemmar lite hur som helst ser det ut som, men trummisen Mick Fleetwood har varit med alla år. De är fortfarande aktiva nu efter några år av pauser fast man kan ju säga att de är ganska gamla nu. :P
Jag har märkt att jag lägger upp låtar som jag redan har lagt upp innan den här sommarmusiken (eller vad jag ska kalla det), men det får ni stå ut med. ;)
Sådär, nu vet ni det! :D
//Bella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0